fbpx

Nejčastější dotazy

Za jak dlouho mi dorazí potištěný textil?

  • pokud máme textil skladem, tak je doručení za 3 – 5 dní
  • pokud není textil skladem , tak je doba dodání 3 – 7 dní
  • textil lze objednat s expresním příplatkem: 
    1. prac. den od objednání s 100% příplatkem a 2. prac. den od objednání s 80% příplatkem
    příklad: když objednáš v pondělí, tak v úterý předáváme potištěný textil dopravci nebo si jej můžeš osobně vyzvednout Purkyňova 331, Úvaly (s 100% příplatkem)
    příklad: když objednáš v pondělí, tak ve středu předáváme potištěný textil dopravci nebo si jej můžeš osobně vyzvednout Purkyňova 331, Úvaly (s 80% příplatkem)

Kolik stojí dopravné?

  • balíky posíláme přes přepravní společnost GLS a cena dopravy je 139 Kč vč. DPH. Využijte dopravu zdarma při
    nákupu nad 1500 Kč.
  • GLS balík do ParcelShopu (vyhledávání poboček zde). Do ParcelShopu lze doručit balíky do 100 cm šíře a do 15 kg váhy balíku, cena od 125 Kč/balík bez DPH. GLS ParcelShop je dostupný pouze pro online objednávky zadané přes eshop.
  • POZOR! Prosíme zkontrolujte obal a obsah zboží při přebírání zásilky od přepravce, zda není mechanicky poškozen. Zásilku bez kontroly obalu a zboží nepřebírejte! Jakékoliv poškození obalu nebo zboží poznamenejte prosím ihned do přepravního listu.

Doprava pro velkoodběratele:

  • pro velkoodběratele nabízíme možnost odeslat jejich jménem přímo na adresu koncové klienta, balík je balen anonymně a na štítku je odesílatel uveden velkoodběratel (v posledním kroku objednávky zaškrtněte kolonku: odeslat jménem velkoodběratele).

Jak mohu objednávku zaplatit?

  • online platební karta – Visa, Visa Electron, Maestro, Mastercard
  • bankovní převod – platba předem nebo na splatnost na bankovní účet. Číslo bankovního účtu: 2700464139/2010 vedené u FIO banka. Variabilní symbol: číslo objednávky. Párování plateb probíhá automaticky, proto je nutné správně uvést variabilní symbol, pokud není variabilní symbol správně uveden, tak nemusí dojít ke spárování objednávky a propsání do tiskové fronty.
  • online bankovní převod – pomocí funkce rychlý bankovní převod můžete peníze zaslat na náš účet velmi rychle s okamžitou odezvou, že transakce proběhla.
  • elektronické peněženky: PayPal, GoPay

Je možný osobní odběr?

  • ano, potištěný textil si můžete osobně vyzvednout na adrese: Purkyňova 331, Úvaly. Jsme tu každý pracovní den od 7 do 15 hod.

Jak se od sebe liší nabízený textil?

  • většina textilu z našeho sortimentu je 100% bavlna, jedná se o kvalitní textil určený pro každodenní nošení.
    Textil se liší gramáží, čím vyšší je toto číslo, tím je textil teplejší.

Máte uvedenou tabulku velikostí?

  • ano, u každého produktu si můžete kliknout na tlačítko rozměry a otevře se Vám tabulka s rozměry daného
    produktu.

Jak velký potisk textilu je možné objednat?

  • tiskneme až do rozměru 61 cm (v) x 45 cm (š).

Kdo odpovídá za můj návrh z kreatoru?

  • provádíme vizuální kontrolu každé grafiky a pokud nalezneme nějakou chybu, tak Tě obratem kontaktujeme, aby se textil nepotiskl s chybou, ale odpovědnost za obsah motivu nese vždy každý zákazník.

Jak pracovat s kreatorem?

  • pokud si nejsi jist, jak navrhnout design k potisku vybraného textilu, tak koukni na video návod zde (odkaz na
    videonávod na youtube zde).

Jak mohu reklamovat dodaný textil?

  • reklamaci podejte písemnou formou na info@trikon.cz. U reklamace nezapomeňte uvést číslo objednávky, bez toho nemůžeme reklamaci prověřit.
  • reklamace dopravy / poškození balíku: prosíme zkontrolujte obal a obsah zboží při přebírání zásilky od přepravce, zda není mechanicky poškozen. Zásilku bez kontroly obalu a zboží nepřebírejte! Jakékoliv poškození obalu nebo zboží poznamenejte ihned do přepravního listu, reklamace je v kompetenci dopravce, je nutné reklamovat ihned, na pozdější reklamace dopravce nebere zřetel (podepsáním přepravního listu potvrzujete převzetí balíku).
  • reklamaci popište svými slovy a na emailovou adresu pošlete (spolu s textem) také fotky tiskové vady (případně jiné vady vztahující se k reklamaci)
  • vždy se snažíme na reklamaci reagovat co nejdříve, odpověď na reklamaci Vám zpravidla poskytneme 1 – 3 prac. dny od zadání reklamace na uvedeném emailu. Pracujeme ve vícesměnném provozu a Vaše objednávka prochází více kontrolními stanovišti, které se k reklamaci vyjadřují. Následně Vám na email zašleme vyjádření k reklamaci a v případě uznání reklamace prioritně zařadíme do tiskové fronty.
  • kupující je povinen si po převzetí zásilky zkontrolovat počet dodaných kusů. Pokud kontrolu neprovede do 15 kalendářních dnů, nebude brán zřetel na případnou reklamaci počtu kusů v zásilce (systémové záznamy dat ve strojích jsou omezené).
  • výrobek nelze vrátit v zákonem stanovené lhůtě 14 dnů – viz ust. § 1837 písm. d) občanského zákoníku – jedná se o dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu.
  • reklamace v rámci zakázkové výroby řešíme přetiskem objednávky, popřípadě slevou smluvenou, která odpovídá vadě na výrobku.

Dostal jsem info, že jste potištěný textil odeslali, ale balík nikde…

  • balíky posíláme přepravní společností GLS a pokud na tvou uvedenou dodací adresu nepřišel balík do 2 dnů od
    přijetí emailu s potvrzením o odeslání, tak nás kontaktuj a my obratem sjednáme nápravu u dopravce GLS.

Dorazil mi znečištěný textil…

  • pokud rozbalíš balík a textil je znečistěný, tak je možné, že se jedná o tiskové emulze či jiné prvky z tisku.
    Před prvním nošením je textil nutné vyprat, díky tomu zmizí jakékoliv nepatřičné stopy po tisku.
X

Přihlaš se k odběru novinek a získej 10% slevu na celý nákup.